Cartagena, 231 – 239 Barcelona. — 934 351 010escola@tabor.cat

Comunicat del Claustre de l’Escola Tabor

L’escola Tabor s’ha definit sempre com escola catalana i democràtica, de llarga tradició, oberta al barri i a la ciutat. És per això que volem expressar el nostre rebuig als esdeveniments que estan passant a Catalunya. Condemnem qualsevol acció que impedeixi exercir el dret a la llibertat d’expressió. S’estan vulnerant drets fonamentals que formen part de les societats avançades i progressistes.

Davant dels fets succeïts aquests dies, manifestem:

• Eduquem per la convivència, la llibertat d’expressió, la diversitat i la inclusivitat.
  • Eduquem a resoldre els conflictes a través del diàleg i del reconeixement de l’altre, per això rebutgem l’amenaça, la coacció i la por com a eina per solucionar els problemes.
  • Manifestem també el nostre desacord en la utilització de la figura de direcció per responsabilitats que no li pertoquen, no és el nostre ànim fomentar ni publicitar aspectes no relacionats amb l’ensenyament, sorgits de la situació actual.
  • Ens reiterem en el nostre compromís d’educar infants, amb pensament crític i respectuosos en la pluralitat de la nostra societat, i continuarem promovent els drets i llibertats fonamentals de qualsevol persona.

Claustre de mestres de l’escola Tabor
Barcelona 28 de setembre de 2017

Descarrega PDF – Comunicat 1 Octubre – Escola Tabor